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因縁がカルマをかたちづくる Fate forms karma

 

あたらしい世紀をむかえる前に、この世界はひどい混乱におちいって、社会は無数のグループにわかれ、そのグループはいったいどうしてよいのかわからない人たちであふれるようになるからだ。その人たちは、常人にない能力を持つリーダーを求めて右往左往するだろう。自分たちを新しい世界につれていってくれる人を求めて世界はわきたつ。そのとき、それらの人が求めるリーダーに君はならねばならない。そういう人をつくり出すのが密教だ。そのために技術は温存されてきた。これはそういう技術なのだ。それだけに、それはかなりきびしい訓練であることを知っておかねばならない。

業からの脱出いくつかの訓練の段階におけるその第一の課程は、自分の持つ業からの脱出である。人は生まれながらにさまざまな条件によってしばられている。そのものからだれも自由であり得ない。

考えてみれば、人間という名でよばれる存在そのものが束縛である。存在することがすでに奴隷である。だから、存在であらざるものになることが完全な解脱なのであって、密教はそれを目ざすのであるが、それはもっとずっと先になって君の追求すべきテーマになるだろう。ここでは存在するものの江かでの解説である。それを業の解脱という。業は因縁によって殺される。因縁がカルマをかたちづくる。この、カルマの解脱の行と並行して密教の修行がはじまる。そくばく

 

能力発のカルマの解脱をしない修行者は、修行がにとんとすすまたんされず、不浄なものにみたされ、『法』という清浄なるものに帰一同化することができないから
だとされている。

だから、修行の第一歩において、グル(師匠)は、修行者にカルマの解虎の法をさずける。

リーガ・スートラに「ヨーギーの薬は白くも悪くもない。その他の人々の業は三様である」といっているのは、グルが、修行者に、修行の最初の段階で、かれに解脱の法をさずけて、業からやまちこう)さとう。
離脱させるようにするからである。(業には普通、白業、農業、黒白薬の三種がある。白業とはよい結果を生ずる原因、いわゆるよい因縁で、黒葉とは悪い結果を生手る原因、いわゆるわるい

因縁で、黒自業とは同方が混合している業である。通常の人はほとんどこの紙の業に属している。ローギーはこれらのいずれの落からも超越するのである。

Before the new century, the world will be in terrible turmoil, and society will be divided into innumerable groups, which will be flooded with people who do not know what to do. They will go back and forth in search of leaders with abilities not found in ordinary people. The world is rushing for someone to take us to a new world. At that time, you must be the leader they seek. Esoteric Buddhism is to create such a person. Therefore, the technology has been preserved. This is such a technology. As such, you must know that it is a fairly demanding workout.

Escape from Karma The first course in some training stages is to escape from your karma. People are naturally bound by various conditions. No one can be free from itself.

If you think about it, the very existence called human being is a bond. Being is already a slave. So, being a non-existent thing is a complete liberation, and esoteric Buddhism aims for it, but it will be a theme you should pursue much further. Here is a commentary on what exists in the river. That is called the liberation of karma. Karma is killed by fate. The fate forms the karma. The practice of esoteric Buddhism begins in parallel with this practice of liberation of karma. Sokubaku

 

A practitioner who does not release the karma from his ability cannot be assimilated into a clean thing called “law” because his training is not stubborn and is seen as unclean.
It is said that.

Therefore, in the first step of training, the guru (master) teaches the practitioner how to solve the karma.

“Yogee’s medicine is neither white nor bad. The work of other people is three-way,” Guru tells the practitioner, at the beginning of his training, that he was liberated from him. Let’s get rid of the law and get out of the business) Sato.
Because he tries to withdraw. (There are usually three types of karma: white karma, agriculture, and black and white medicine. White karma is the cause of good results, so-called good ties, and black leaves are the cause of bad results, so-called bad.

By the way, Kuro’s own business is a mixed business. Most ordinary people belong to this paper industry. Rogue transcends any of these drops.